Γνωστικοί

 

Α: Να γνωρίσουν τα κυριότερα σήματα του Κ.Ο.Κ. (κίνδυνος, πληροφόρηση, υποχρέωση, απαγόρευση, κ.α.)

Β: «Ασφαλώς κυκλοφορώ» με ποδήλατο: εξοπλισμός ασφαλείας ? κίνηση στο δρόμο.

 

Δεξιοτήτων

Γ: Να παίρνουν τα κατάλληλα μέτρα πρόληψης κι αποφυγής ατυχημάτων.

 

Στάσεων ? Συμπεριφορών

 

Δ: Διαμόρφωση κυκλοφοριακής συνείδησης τόσο ως προς τους ίδιους όσο και ως προς τους άλλους ¨ ιδιαίτερα προς τα Α.Μ.Ε.Α.

II.Μέθοδοι ( Αντίστοιχα προς τους στόχους)

 

Α: Επίδειξη - Μελέτη περίπτωσης - ομαδοσυνεργατική μάθηση- προσομοίωση.

Β: Συζήτηση - άσκηση ? βιωματική προσέγγιση

Γ: Ερωτήσεις ? Απαντήσεις -- παιχνίδι ρόλων

Δ: Ενεργητική ? Βιωματική μάθηση.

 

III.Δραστηριότητες υλοποίησης των στόχων ( Αντίστοιχα προς τους στόχους)

 

Α1: Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού: «ο δρόμος κι εγώ» για την κυκλοφοριακή αγωγή της RENAULT

Α2: Κατασκευή 50 (περίπου) βασικών σημάτων του Κ.Ο.Κ. και mini χάρτινων αυτοκινήτων για εικονική κυκλοφορία στο σχολείο.

Α3: Δημιουργία λεξικού όρων κυκλοφοριακής αγωγής.

 

Β1: Συνέντευξη και καταγραφή πραγματικών περιστατικών από μαθητές Ποδηλάτες.

Β2: Βόλτα με το ποδήλατο στον ποδηλατόδρομο γύρω από το σχολείο.

Γ1: Εκπαιδευτική διαδρομή γύρω από το σχολείο για τη διαπίστωση

ελλείψεων και προβλημάτων - κατάθεση προτάσεων.

Γ2: Κολλάζ από τροχαία ατυχήματα κι αποκόμματα εφημερίδων.

Γ3: Ο δεκάλογος του καλού οδηγού / επιβάτη / πεζού κι αντίστοιχα

παιχνίδια φυσικής αγωγής.

Δ1: Θεατρικό παιχνίδι - Α.Μ.Ε.Α.

Δ2: Μελοποίηση στίχων - Ασφάλεια.

 

IV.Συνεργασίες για την υλοποίηση των στόχων

 

Α1: Τροχαία / Πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής

Α2: Σχολή οδηγών / προσομοίωση

 

Β: Επίσκεψη και εισήγηση στο σχολείο εκπροσώπου του ποδηλατικού συλλόγου Πάτρας.

Γ: Τροχαία / κινητή μονάδα ΕΚΑΒ

Δ: Κέντρο δημιουργικής απασχόλησης Α.Μ.Ε.Α. ? συνέντευξη.

 

Εορτολόγιο

Καιρός

Επισκέπτες

Σήμερα0
Από 12/11/123730

Kubik-Rubik Joomla! Extensions